امام حسین(ع)...

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

امام حسین(ع)...

 

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

 

دلگيرم...

دلگير از اين بودنها و نبودنها...

دلگير از اين معرکه اي که پس از تو مرا با خود بيگانه کرده...

دلگير از وجود خود که بي تو همچو تبلي تو خالي ست...

دلگيرم...

دلگير...

باران میبارد...

 

آیا ابرها هم همچو من دلگیرند؟...

 

آیا آسمان هم مثل من داغ فراغ تو را دارد؟...

 

آیا؟...

 

 

سلام بچه ها ببخشید که آپم کوتاه بود آخه این درس و مشقا

 

نمیزارن کهههههههه

 

واس همینم چون وقت نداشتم یه آپ کوچولو کردم

 

راستی اگه دیر جواب نظراتتونم میدم دیگههه شرمنده

 

واقعا وقت نمیکنم که بیام

 

 شهادت امام حسین(ع)هم به همتون تسلیت میگم

 

تو این شبا واسه منم دعا کنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

nini
ساعت21:51---16 آذر 1390
مرضیه؟
مرضییهه؟
مرضیهههه؟
مرضیهههههه؟
مرضیهههههههه؟
مرضیههههههههههههههه؟
خوبی؟
زنده ای؟
علائم حیاتی نداری هاااااا

خوب هستی؟
نیستی؟
تو پیستی؟
مریض که نیستی؟
آخ دلم شو افتاد>< نختشهه دخنتخخه>
نگا از دوریت رو فشلر اومده حلزون میگم
زود بیا
اگه عائم حیاتی نشون ندی مجبورم تنفس دهان ب دهاااااان:
بدم هت
اوووووووق
با با بی محرفت
مسواک که بزن



حالا عیب نداره
گریه نتن
همین که زنده ای کلی خوبههه


نگا اگه دخمل خوبی باشی و همینجا بشینی واسط
یک
دونه
سیب ترش
بزرگ میارم بخوری
دندونان زردت تمیز بشه
ها ها ها
ن بچه ها جدا شوخی میکنم
مرضیه جون دندوناش زرد نیست
مرضیه جون بی دندونه!!!!!!!


morteza
ساعت19:53---16 آذر 1390
سلام وب خوبی دارید

من دارم یک وبلاگ گروهی راه میندازم با عنوان رمان اگر شما هم میتوانید رمان بنویسید یا از دیگر سایت ها کپی کنید از طریق نظرات سایت به ما خبر دهید تا ما شما را یکی از مدیران سایت کنیم

به نظرم شما میتونید مدیر این وبلاگ باشید چون وبلاگ جالبی درست کردید



www.pinkroman.mihanblog.com
پاسخ:جانه من؟؟چا خان ما خان که نی؟؟؟


کامران
ساعت16:10---16 آذر 1390
سلام نمی دونستم بچه تهرانی حالا...

آپممممممممممم سری بزن ناناز
پاسخ:حالا از کجا فهمیدی من بچه تهرانم؟؟حتما از پروفایلم آره؟آره؟آره؟


sepideh
ساعت11:12---14 آذر 1390
سلام.واقعا اگه اسم بگم جنازه شو تحویلم میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا جنازه که نه ولی یکم مشت ومال چی؟

مـریــم
ساعت7:20---14 آذر 1390

این روزهای دلخراشــــ

پر از صدای قِچ قِچ آرزوهــــــــا

زیر دندانهای آسیاب روزگــــــــــار

تکه تکه ، خرد می شونــــــــــــد

آهنگ روزهایـــــم

آغشته به تکرار همین خرده آرزوهاستـــــــــــ...!


✖MAHSA✖
ساعت0:53---14 آذر 1390
اوهوم ، خَیلی آسونه ...

ولی خو ساله دوم پدردراره !

_________________________

آجی پوله کشتیه مهمه ..

پوله کشتیو رو از کوج

می خوای جور کنی ؟


✖MAHSA✖
ساعت23:15---13 آذر 1390
آجی من خودم ، سال دوم تجربی اَم

یکی الان باس بی آد منو یه

تَشَرِ پر اُبُهَت بزنه

بِکَپَم سره درسام ...

شوخی کردم آجی ،

درس بخون

درس بخون ... ما پس فردا

تو این مملکت و مرز و بوم به

پارتی هایی همچون شوما شدیدا

نیازمندیم .


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:58---13 آذر 1390
اجی گلم
وای که من چقد تو رو دوس دارمممممممم
خیلی ماهیییییییییییییییییییی
تکیییییییییی
یه دونه ایییییییییییی
شبت بخیر عزیزیییییییییییی
خوابای خوبی ببینی@} ;-


✖MAHSA✖
ساعت22:29---13 آذر 1390
آجـــــــــی قیده درسو بزن

بیخیال ، زود به زود بیا

کسی تا به حال از درس خیر ندیده !

((دوسته ناباب که میگن اینه ))

مرضیه ، من آجیتو لینکیدم

راست وَگفتی خیلی گل بود

شدیدا خوشمان آمد

دیگه یادآوری بت نکنما آجی .

پس چی شد ؟

قیده درسو به کل می زنی ها


مرضیه خودمم خودم
ساعت22:00---13 آذر 1390
اوووووووووووووووووووفففففففف

چه خبره اینجاااااااا

برو بچ من نوزده دفعه گفتم که چرا دیر میام


گفتم به مولا گفتم

نگرانم نشید میدونم میشید نمیشید؟؟؟
نه؟؟نه؟؟

جانه من تو یه نفر دیگه بگو آره


sepideh
ساعت14:55---13 آذر 1390
کجاییییییییییییییی تو؟ دو تا پست گذاشتم تووووووپ.بیا واسه هر دوتاش کامنت بذار.بدو دیگهههههههههههههههههههپاسخ:همین دور و ورام...نمیشه ندو ام راه بیامم میرسماااااااا

محمد
ساعت12:44---13 آذر 1390
الستون و بلستون مرضیه رو به آپم برسون...
پاسخ:الستون یا گلستون بلستون بگی دست منو بریم.........


nini
ساعت0:05---13 آذر 1390
دوس دارم چیه؟

هاااااااااااااااااااااااا
کلا حال ندادی
کلا مچلی
کلا خنوکی
کلا خلوکی
کلا کلی
کل کلی
کالی
کولی
نون خشکه
پلاستیک کهنه
روی کهنه خریداریم
بر دار بیار
ااااااااااااااااااااا اینجا اوراقی نیس؟
چه عجیب خیلی شبیه بودش
کچل خان لینکوندمت
موچول هم اون دماغته
کوچول هم اون عمه کچلته
چیه هی عصب بازی میکنی؟



اصلا بیا ی قرار بذاریم
دوست دوست
تا
رو
رووووووز
قییییییییی
یاااااااااااا
متتتتتتتت


باشه؟
کو
دو
رت
ها
رو
کنار
بذاریم
ما دیونه هارو چه به ناحارتی؟
اما تو از درجه کچلیت ساقط نیستی ها
زد
عالی
مزید
سایتون
مستدام
زیر پاتم خله
اهههه

اه
اه
خیلی زشته


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:23---12 آذر 1390
شـــبت بخـــــیر اجــــی گلــــم





























دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:19---12 آذر 1390
اجی
جیجررررررررررررررررررررر


















sepideh
ساعت20:59---12 آذر 1390
بدووووووووووووووووو آپممممممممم

شاهین
ساعت19:53---12 آذر 1390
سلام آجی جووووووووووووووووووووووووون
خوبی تو؟؟؟؟؟؟نیستی چرا؟؟؟؟وای دلم برات تنگ شده....خیلی!!!!نمی دونم چرا
بیا بهمون به سر !!!!!


sepideh
ساعت18:02---12 آذر 1390
راستی واسم دعا کن.... خیلی ....

sepideh
ساعت18:01---12 آذر 1390
سلام گوگولی.بابا یه بار اومدم نمیشد کامنت گذاشت.دیگه هم نتونستم بیام آخه امتحان داشتم و یه اتفاقی هم افتاده بود که حالا بماند.قشنگ بود.منم تسلیت میگم

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:48---12 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
آپ فورییییییییی
بدوووووووووووو
زودددددددددددددددددد
تا اخرشو بخونیااااا


دهکده غمها
ساعت11:45---12 آذر 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااام



بدو بدو که آپیدم زود باش بیا پاسخ:آمدیممممممممممممممممممممممممم


hamed
ساعت0:32---12 آذر 1390
راسی مرضیه جون این مطالبی که گذاشتم داخل وبم اپ نبودا. فقط مطالبمو جابجا کردم.
پاسخ:اوه دادا دیگه خیتم نکن که....هاهاهاها


hamed
ساعت0:28---12 آذر 1390
خیلی با مرامی مرضیه جون. باشه ، توکل می کنم بخدا. التماس دعا.پاسخ:فدات برادر

✖MAHSA✖
ساعت23:31---11 آذر 1390
آجــــــــــــــــــــــــــی

تغیییییر آدرس دادم

می دونم که خعلی خعلی دارم ندید بدید

بازی درمیارم ! ولی تندِ تند پاشو بیا

وبم


NINI
ساعت23:01---11 آذر 1390
باشه دخمل دیوووونه

میای اینجا زیر آب مارو میزنی

دم همتون گرم

ما رو باش چی فکر میکردیم

یاد شعری از ی دیونه افتادم واسه اونا که دل یک دیونه رو شکستن میگم و میرم









بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره

ما که رفتیم بعد ما تازه میدونی کی دوست داره

بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره

ما که رفتیم بعد ما تازه میدونی کی دوست داره

روتو کم کن دیگه تحفه هم که نیستی به خدا

روتو کم کن دیگه تحفه هم که نیستی به خدا

تمومش کن عفه هات و بس کن این همه ادا

مگه ما چی کم گذاشتیم ازو مرام و معرفت

که تو اینجور با ما بد تا می کنی ای بی معرفت

راستش و بخوای دیگه خسته شدم رک بگمت

راستش و بخوای دیگه خسته شدم رک بگمت

به دلم نشسته بودی گندیدی بریدمت

به خدا عشقی که ذلت بیاره کشکه عزیز

جون هر چی مرده دیگه اینقدر آبرو نریز

گفته بودم نفسی برام میرم تا آخرش

نفسی که حرمتم رو بگیره می برمش

دیگه اون دنیای؛ دیگه اون دنیا پر رنگ و چلچراغت نمی خوام

واسه رو کم کنیتم شده سراغت نمیام

قاطی کردم بد رقم می خوام که قیدت بزنم

می خوام این دندون عاریه رو از ته بکنم

عشقی که ما پیشیم بی شیله پیله صادقه

همه مردم میدونند که مشکی انده عاشقه

بابا بی خیال، بی خیال، بی خیال
پاسخ:مخ پخ داری تو بشر؟؟تو این شبای عزیز واست دعا میکنم جغله


NINI
ساعت22:58---11 آذر 1390
سلام بی سلام
دیونه شدم
تو
مال
این
حرفا
نیستی
یک
بار
دیگه
حرف
بیجا
بزنی
خاک
وبلاگتو
بتوبره
میکشم
ترسیدی؟
ها
ها
ها
هعا

الان که اومدم خوردمت
اه اه اه اه نمیخورمت بابا
کلا مرض میشم
اینجور چیزا بوخورم
تا 3 میشمرم
میای رو نظر قبلیت محضرت خواهی میکنی
و الا
و الا
والا
و الا
هیچی دیگه
دوباره تا 3 میشمرم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:45---11 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام اجی گل خودمممممممممم
اول بوووووووووسمنم دلم واست تنگ شده بوووووود
نمیدونم این نی نی چی میگهههه
من که اصلا سردرنیاوردم به جون خودم
ماشالا تو حرف زدن که کم نمیاره اصلا
کاش معلوم میشد چی میگه حداقل


حنانه جوووووووون
ساعت14:35---11 آذر 1390
سلاااااام!میسی بابت نظرت!
وب خوشگلی داری!
ایــــــــــفل!!


hamed
ساعت14:10---11 آذر 1390
سلام مرضیه جووووووووون. شرمندم که انقد دیر میام پیشتون. اخه بابام حالش اصلا خوب نیس. کلیه هاش از کار افتادن باید هروز ببرمش دکتر. توی این شبا براش دعا کنید.@}; -

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:34---10 آذر 1390
اجیییییییییییییییییییییی
بدووووووووووووووووووووووو
اپیدمممممممممممممم


مرضیه خودمممممم
ساعت15:59---10 آذر 1390
سلام

راستی بچه ها این شعر نویی که اینجا خوندید
و خودم گفتم

ای بابا اون جوری نگا نکن د

میگم خودم نوشتم باورنمیکنید
برید سرچ کنید اونوقت میفهمید

که هیچ جا این شعره نی از خودم در وکردم


مـریــم
ساعت14:32---10 آذر 1390

گفتند: با باران می‌آیی تو
باران که از دلتنگی و این حرف‌ها چیزی نمی‌داند.
پرونده‌ها را بازبینی می‌کنم، اما
در لابلای این همه اوراق
پیداست هرگز هیچ بارانی نباریده ست.
سرد است آغوش جهان بی تو ...
و هیچ خورشیدی
از عهده سرمای این دیوارها و صندلی‌ها بر نمی‌آید ...!



مهسا
ساعت21:17---9 آذر 1390
سلام گلم

آپم منتظرتم


مهسا
ساعت21:17---9 آذر 1390
سلام گلم

آپم منتظرتم


مهسا
ساعت21:17---9 آذر 1390
سلام گلم



آپم منتظرتمپاسخ:سلام عسیسم الان میام


SRR
ساعت20:49---9 آذر 1390
سلام عزیزم خوبی بدو بیا اپم بیا که داغه سرد نشه

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:49---9 آذر 1390
آجی هروقت میام این بوسامو میبینم خیلی کیف میکنم
تبارک ا... فرزندم
این کاری بس پسندیده است که تو در شرف ان هستی
اکشال نداله اجی گلم
خوبه که بازم میخوای شروعش کنیراستی یه چیز باحال
منو تو این اررررروووووررررررااااا رو کشتیم هی بهش میگیم چرا وب درست نمیکنی بامرامبه شرطی وقتی وب درست کنه که ما...
مچ این داش شاهینم اینجا تو نظرای تو گرفتم
اپیده منو خبر نکرده
الان میرم حالشو میگیرم


مهسا
ساعت20:47---9 آذر 1390
سلام آبجی گلم
چه شعر قشنگی عکس هم قشنگه

خیلی خوب بود عزیزکم
به درسات خوب خوب برس امیدوارم که موفق بشی
واست دعا میکنم آبجی خوبم



شاهین
ساعت20:37---9 آذر 1390
راستی این شعرها خیلی با احساس بود

شاهین
ساعت20:36---9 آذر 1390
ســـلام آجی چرا میزنی؟
خب تو نمی دونی متاهلی چقدر بدبختی داره کـــــــــــه
اینجا نرو..اونجا برو..زیاد پای کامپیوتر نشین...داری با دوست دختر قبلیت چت می کنی؟؟تو منو نمی خوای؟؟؟....خلاصه از همین حرفایی که شما دخترا میزنید دیگه
آره داستان داریم والا!ولی من یواشکی اومدم...حالا هم بدو آپیدم


ارررروووررااا
ساعت16:52---9 آذر 1390
خوب باز من 2 روز نبودم همه اپیدن





پیراهن نگاه مرا مکش از پشت



که بر می گردم



و بی خیال عزیزهای مصری و یعقوب های چشم به راه



چنان به خود می فشارمت



که هفتاد و هفت سال تمام



باران ببارد و گندم درو کنیم

چطور بود تقدیم به خودتپاسخ:مرسی عزززیززززم بابا تو خیلی باحال و با مرامی چرا یه وبلاگ درست نمیکنی؟؟؟؟؟


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:21---8 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااام
اره اجییییییییییییییییی
راست میگیا
نمیدونم
از اسمون میفتن تو دیووووونه خونه حتما
حتما واست دعا میکنم
خیلی جیجریییییییییی
خیلی خیلی خیلییییییییدوستتدارم


SRR
ساعت23:05---8 آذر 1390
سلام عزیزم خیلی عالی بود ببخش که یکم دیر اومد دانشگاه درسا زیاد شدن وقتم واسه نت اومدن کم شده تو ببخش بازم بهم سر بزنپاسخ:نه داداش این چه حرفیه....درکت میکنم.

مـریــم
ساعت21:15---8 آذر 1390

کاش … کاش همان کودکی بودم که حرفهایش را از نگاهش میتوان خواند …

اما اکنون اگر فریاد هم بزنم کسی نمی شنود

دلخوش کرده ام که سکوت کرده ام …

سکوت پر بهتر از فریاد توخالیست !!!

دنیا راببین … بچه بودیم از آسمان باران می آمد ،

بزرگ شده ام از چشمهایمان می آید …

بچه بودیم درد دل را با هزار ناله می گفتیم ، همه می فهمیدند …

بزرگ شده ایم ، درد دل را به صد زبان می گوییم ،

اما هیچ کسی نمی فهمد


hamed
ساعت13:31---8 آذر 1390
سلام مرضیه جوووووووووووووووووووووون. بابا این آپای کوچیکت مارو کشته. به نظرمن هم برسی به درسات خیلی بهتره.

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت11:54---8 آذر 1390
سلام..من بیکار بودم یه دستی به وبم کشیدم.. اگه برات جالبه بیا.. جبران می کنیم..منتظرتم

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت11:33---8 آذر 1390
اجی گل خودمیییییییی
دوس ندالم اخرش با دیدن نتیجه های امتحانات ناراحت شی
من شادیتو دوس دالم،نالاحت شی منم نالاحت میشم
راست میگیا اجیییییییی
خیلی بوسام خوشجل شدن...
اولین باره واسه یکی انقد خوشجل و مدل دار بوس میدم
فقط واسه اجی گلم
راستی اون پسره زشتم میشناختمش کیه،یکم بهش فشار اومده بود با نظری که گذاشته بودم واسش
ادرسشم زیر نظرش لو دادم،اخه ادرسشو نداده بود خودم ادرس وبشو گذاشتم
اجی این اپت خیلی خوشجل بود
تو خیلی خیلی خیلی خوووووووبی
خیلی دوستت دارم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت11:33---8 آذر 1390
اجی گل خودمییییییییپاسخ:قربوننننننن تو آجی گلم بشمممم

دهکده غمها
ساعت10:38---8 آذر 1390
سیییییییییییییییلام گلم .

عزیز جون امروز لوکس با وبت لج کرده بود

هر کاری میکردم وبت رو باز نمیکرد با بدبختی و سماجت زیاد بالاخره من پیروز شدم

انشاالله که توی درسات موفق باشی .

برای ما هم دعا کن .


آراااام
ساعت1:55---8 آذر 1390
سلااااام آجییی مرضیه خوبی؟ ایولللل آجی آپت خیلی قشنگ بود‏ برات دعامیکنم تودرسات موفق باشی توهم برام دعاکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:22 ] [ girl ] [ ]